Modalități Livrare

După efectuarea plății, produsele digitale sunt livrate la adresa de email furnizată. Produsele fizice vor fi livrate conform termenelor oferite de firma de curierat parteneră. Situațiile de forță majoră pot reprezenta un motiv de întrerupere / întârziere a livrărilor.

În cazul în care doriți să modificați comanda plasată puteți trimite un email la adresa contact@dianamihaila.ro, la care veți primi răspuns în decurs de 10 zile lucrătoare. Opțiunea este disponibilă doar pentru produsele fizice. În cazul în care se va solicita retur, costurile de curierat sunt acoperite de către cumpărător în cuantumul solicitat de firma de curierat.

În cazul produselor disponibile la precomandă, livrarea efectivă se va face în momentul în care produsul sau serviciul devine disponibil. Acest aspect vă va fi comunicat la adresa de email cu care v-ați înregistrat. Produsele aflate în status “precomandă” nu pot fi achitate prin opțiunea ramburs.

Recomandăm ca verificarea produselor comandate și livrate fizic să se facă în termen de 48 de ore. Orice reclamație ulterioară nu se ia în considerare. Pentru produsele al căror colet prezintă deteriorări vizibile la primire, recomandăm refuzarea comenzii direct la curier. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat, în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării.

Riscul de pierdere sau deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat, acesta se va înlocui cu un produs conform după transmiterea unei notificări la adresa contact@dianamihaila.ro. SAU FACEM UNA CU SHOP@DM.RO ȘI DIRECTIONAM PE CONTACT? Sau se va face restituirea sumei plătite. Dacă site-ul nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea în contul bancar menționat.

Plata transportului pentru produsele trimise retur în caz de livrare greșită reprezintă responsabilitatea site-ului, returul făcându-se cu solicitare de plată transport la destinație.

Anularea comenzii

Opțiunea este valabilă pentru produsele fizice. Dacă v-ați răzgândit puteți face o solicitare la adresa de email shop@dianamihaila.ro.

Dacă produsul a fost expediat, renunțarea la el se va încadra într-una dintre situațiile menționate la “Garanția produselor și solicitări returnare întemeiate” sau la “Politică de Retur”.

Pentru serviciile ce implică cursuri înregistrate cu vizionare online, disponibile în contul de client, comanda nu se poate anula din momentul primirii datelor de cont create odată cu lansarea comenzii.

error: Content is protected !!