Remix Second Hand, retailer online ce operează în Polonia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Cehia și Bulgaria, lansează pe 9 octombrie, în România, campania ”Vinde către Remix”, prin care încurajează vânzarea online a pieselor vestimentare și a accesoriilor pe care nu le mai purtăm ori pe care le-am cumpărat sau primit și nu le-am purtat niciodată. În acest fel facem și bani și mai mult spațiu în garderobă.


Sursa foto: remixshop.com
Citește ce mai poți face cu hainele din dressing-ul tău.
Mecanismul campaniei este simplu: utilizatorii solicită un REmix Bag prin intermediul contului de pe remixshop.com (ce le va fi livrat gratuit), în care vor putea introduce articolele de îmbrăcăminte ce corespund criteriilor descrise pe site. Apoi le vor trimite înapoi la Remix (din nou gratuit), după care acestea vor fi sortate și evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate și publicate pe site, spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din prețul obținut.


Sursa foto: remixshop.com


Sursa foto: remixshop.com
“Majoritatea oamenilor dețin haine frumoase pe care nu le mai poartă din diferite motive, dar dăruirea, donarea sau revânzarea lor poate fi o sarcină dificilă, consumatoare de timp. De la bun început, business-ul nostru a avut în centrul atenției procesul de reciclare și credem că, oferind hainelor o viață mai lungă, ajutăm mediul înconjurător”, spun reprezentanții Remix.
Compania Remix este prezentă în România din 2014, piața locală reprezentând aproximativ 30% din venituri, fiind a doua cea mai importantă piață după Bulgaria. Cel mai scump produs vândut prin remixshop.com, o haină de blană Gucci, a fost achiziționată de un client român pentru aproximativ 1.100 de euro.
Poate ți-ar mai plăcea să citești și:
- Regula celor 3M din organizare: Maximizează, Minimizează și Menține
- 5 sfaturi de organizare a încălțărilor
- Soluții de organizare a genților
Dacă articolul ți-a plăcut și ți-a fost util, distribuie-l și cu prietenii în orice formă dorești.