STUDIU: NE PLAC MANCARURILE NOI, DAR NU PREA NE ATRAGE GATITUL!

by admin
0 comment
Când vine vorba de mâncăruri noi, trei sferturi din locuitorii Capitalei spun că ar fi dispuși să testeze preparate noi. De gătit mai greu și mai rar, pentru că doar 22% dintre bucureșteni au timp să îți facă de mâncare acasă în timpul săptămânii. Acestea sunt doar o parte din rezultatele raportului Life at Home, realizat recent de IKEA Group.

Raportul are ca temă activitățile de zi cu zi legate de mâncare și modul în care ne influențează ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfășurate de IKEA în casele oamenilor, pe cercetări interne ale companiei, precum și pe răspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar online. IKEA România a replicat studiul și la nivel local. Astfel, cea de-a doua ediție Life at Home Report cercetează modul în care gătesc, servesc și își depozitează mâncarea locuitorii din București. Datele au fost obținute printr-un chestionar online distribuit prin  e-mail și au răspuns 1.009 persoane cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani.

catalog ikea 2016

Sursă foto: Ikea

Iată rezultatele studiului:

  • 74% dintre bucureșteni sunt curioși să testeze feluri noi de mâncare;
  • 79% afirmă că au calități de bucătari, dar doar 22% gătesc în timpul săptămânii;
  • 58% spun că timpul este principalul motiv pentru care nu își prepară singuri mâncarea mai des;
  • 7 din 10 bucureșteni folosesc telefoane mobile sau tablete în timpului mesei, dar mai bine de jumătate dintre ei (52%) spun că sunt deranjați când altcineva face asta atunci când mănâncă;
  • 1 din 2 părinți își implică în activitățile din bucătărie copiii, care au un cuvânt important în alegerea meniului dintr-o zi;
  • 75% dintre bucureșteni declară că se bucură atunci când gătesc alături de familie și de prieteni.
catalog ikea 2016

Sursă foto: Ikea

Inovația și dezvoltarea produselor IKEA se inspiră din momentele de acasă și chiar din problemele oamenilor, pentru care încercăm să propune soluții. Life at Home Report ne ajută să înțelegem comportamentele și percepțiile legate de mâncare și de activitățile din jurul acesteia.  – Mihaela Mureșan, Markening Manager IKEA România.

Dacă v-a plăcut articolul, distribuiți-l și cu prietenii.

You may also like

Acest blog folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Apăsând ACCEPT îți dai acordul ca vizita ta și modul de navigare să fie contorizate de către administratorul blogului și/sau de către furnizorii săi web. Accept

Confidențialitate & Cookies