Până la finalul lunii aprilie, Praktiker, unul dintre cele mai cunoscute branduri de DIY (do it youself) din România, îşi va lansa magazinul online, după cum relatează bricoretail.ro, citând-o pe Mirela Ochiană, marketing manager Praktiker România.


Sursă foto: Praktiker
”Vom lansa magazinul online în a doua jumătate a lunii aprilie 2016, ca parte a strategiei de creştere a companiei la nivel local. Lucrăm la această lansare încă de anul trecut şi acum suntem pregătiţi să oferim consumatorilor o experienţă completă, omnichannel.” – Mirela Ochiana, marketing manager Praktiker România
Potrivit aceleiași surse, magazinul online Praktiker, aflat în acest moment în plină perioadă de testare, va fi integrat în actuala platformă www.praktiker.ro, fără să fie nevoie de folosirea unei versiuni beta.
”Magazinul online Praktiker se va lansa pentru început cu 5.000 de articole listate, însă vom adaugă zilnic noi articole. Intenţionăm ca până la sfârşitul anului să ajungem la un număr similar cu cel al articolelor pe care le avem în magazinele fizice Praktiker unde sunt disponibile cca 42.000 articole, parte din ele pe sistemul click&collect.” – Mirela Ochiana, marketing manager Praktiker România
Retailerul va avea promoţii dedicate exclusiv magazinului virtual, în funcţie de sezon şi de disponibilitatea stocurilor. În timp, promoţiile se vor adresa exact nevoilor specifice ale consumatorilor online, în funcţie de istoricul comenzilor şi al interesului lor pe anumite game.
”Magazinul online se va adresa atât persoanelor fizice, cât şi juridice. Mai mult decât atât, vom avea secţiune dedicată clienţilor fideli cu aceleaşi avantaje precum celor din magazinele offline, atât pentru clienţii B2B cât şi clienţii B2C.” – Mirela Ochiana, marketing manager Praktiker România
Detalii despre comenzile plasate online și livrări:
-
nu va exista o comandă minimă;
-
sistem de plată: ramburs, OP şi online. Studiile de piaţă alte Praktiker au arătat că peste 90% din românii care cumpără online sunt obişnuiţi să plătească ramburs, aşa încât retailerul considerăm că aceasta va fi tendinţa principală de plată și în cazul său;
-
livrările se vor realiza la nivel naţional, oriunde în ţară, printr-un serviciu externalizat;
-
în prima fază, Praktiker a luat în calcul doar comanda online şi livrarea la domiciliu. În faza a doua, care se va finaliza tot anul acesta, se va introduce şi sistemul click&collect;
-
nu există momentan o aplicaţie dedicată magazinului online, însă se poate comanda de pe mobil, folosind site-ul www.praktiker.ro.
”Praktiker are în plan în acest an creşterea reţelei de magazine, dar nu din punct de vedere numeric. Vizăm mai degrabă redeschiderea magazinelor existente, după un proces de remodelare, menit să îmbunătăţească experienţa consumatorilor.” – Mirela Ochiana, marketing manager Praktiker România
Praktiker în România
În Romania, Praktiker are 28 magazine, în 24 de orașe din ţară. Oferta retailerului cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decorţiuni pentru interior şi exterior, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice, produse pentru grădinărit şi materiale de construcţii.
Vezi articolul original AICI.