Totul a început cu inventarea primei suzete ortodontice în urmă cu 60 de ani, iar de-a lungul timpului gama de produse s-a extins la biberoane, tetine, produse pentru perioada alăptării, produse de dentiţie sau produse de igienă și îngrijire. Scopul a fost mereu același: sprijinirea mamelor și copiilor și promovarea dezvoltării naturale.
Pe scurt aceasta este povestea brandului NUK, fondat în 1956 de prof. Dr. W. Balters şi dr. med. dent. A. Müller, prezent astăzi în 110 țări de pe cinci continente.


Sursă foto: NUK
Cu prilejul aniversării a șase decenii de tradiție, NUK lansează Tag Someone Who Inspires You, o campanie prin care ne încurajează să trimitem un mesaj de mulțumire persoanei care ne-a inspirat și care a adus valoare vieții noastre. Brandul își propune să amintească fiecăruia dintre noi de începuturi, de drumul pe care l-am parcurs până a ajuns să fim cine suntem astăzi și de persoana care ne-a fost sursă de inspirație în toată această perioadă.
„Este important să trecem prin viață cu ochii deschiși larg și să găsim inspirația de a alege soluțiile corecte pentru nevoile reale. Aceasta este promisiunea pe care NUK a onorat-o cu succes în cei 60 de ani de existență și motivul pentru care NUK a fost și va fi în continuare sursă de inspirație pentru milioane de părinți din toată lumea.” – Raluca Hendoreanu, Brand Manager NUK
Dezvoltate ca urmare a cercetărilor medicale și sub atenta supraveghere a experților, produsele NUK sunt rodul comunicării și schimbului constant de opinii cu părinții și copiii și ele vin în ajutorul mamelor chiar din primele zile de viață ale micuților.
#seeyourselfandinspire #nuk60deani #tagsomeonewhoinspiresyou