Italienii sunt renumiți în întreaga lume pentru creațiile lor vestimentare, pentru pantofii de o foarte bună calitate și pentru produsele de marochinărie atent lucrate. Dacă întruchiparea femeii cochete este cel mai probabil franțuzoaica, la bărbați, tradiția caselor de modă din Italia și Marea Britanie este printre cele mai îndelungate.
Dar față de bărbatul englez, un gentleman pe alocuri scrobit, italianul are o eleganță abordabilă, mai lejeră chiar pe segmentul de haine casual. Țesăturile fine, combinațiile de culori ce introduc printre clasicele tonuri de albastru, bleumarin, maro sau gri și nuanțe mai puternice ori pasteluri, precum și croiurile ce evidențiază statura și trăsăturile masculine îi fac pe italieni interesanți, cu un stil mai ușor de replicat de către orice bărbat preocupat de aspectul său.
Pentru inspirație priviți imaginile de mai jos. Hainele și accesoriile aparțin brandului Boggi Milano, ce a inaugurat în aprilie, primul său magazin din România, în Băneasa Shopping City.


Sursă foto: Boggi Milano


Sursă foto: Boggi Milano


Sursă foto: Boggi Milano


Sursă foto: Boggi Milano


Sursă foto: Boggi Milano


Sursă foto: Boggi Milano
Despre Boggi Milano
Boggi Milano creează moda masculină într-un stil unic încă din 1939. Unul dintre motto-urile brandului este că trecutul și viitorul generează eleganța prezentului. Să fii modern și să te simți în largul tău în orice situație, acestea sunt atributele la care țintesc bărbații care aleg stilul Boggi, bazat pe echilibru și normalitate, fără epatare.
Boggi Milano se diferențiază de celelalte branduri pentru bărbați printr-o identitate clară, realizând ținuta completă pentru un bărbat modern (de la pantofi la cravată), dar și printr-un raport excelent calitate-preț, datorită faptului că producția este trimisă direct în magazine, fără alți intermediari. Adevăratul secret al Boggi Milano este abilitatea de a aduce întotdeauna inovații și un look fresh în colecții, rămânând în același timp loiali tradiției.
Interesant:
Cel mai ușor sacou realizat de Boggi Milano are mai puțin de 400 g.
Brandul este acum prezent pe piețele din Europa, Asia și Emirate, cu peste 135 de magazine în mai mult de 28 de țări, combinând în stilul său dinamismul, determinarea, pasiunea și energia.