Hornbach dă startul celei mai noi campanii publicitare! Centrată pe clienți, ea prezintă cele mai importante avantaje ale magazinelor proprii, privite prin ochii acestora.
„Urmând tradiţia din fiecare primăvară, şi anul acesta Hornbach îşi reîntăreşte poziţionarea printr-o nouă campanie de publicitate. Aceasta este centrată în jurul principalelor avantaje ale magazinelor noastre: consultanţă profesionistă, preţuri mereu mici, gama bogată şi diversificată de produse, dimensiunea mare a Drive In-ului şi, de asemenea, asupra a câteva dintre serviciile Hornbach. În plus, prin intermediul noii campanii, ne propunem să le oferim clienţilor posibilitatea de a se iniţia în experienţa Hornbach, trăită prin ochii meşterilor şi a iubitorilor de grădini”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Pentru a demonstra că nimic nu poate fi plictisitor, povestea spoturilor de 10 secunde are la bază experienţa trăită de doi meşteri ce descoperă produsele retailerului, înregistrând întreaga vizită cu ajutorul unei camere de filmat. Cei doi sunt surprinşi admirând o nouă gamă de produse, într-o conversaţie cu un angajat Hornbach sau admirând paleta variată de flori din Departamentul de Grădină.
Pentru a vizualiza spoturile, dați click pe imaginea de mai jos:
„Noua campanie de publicitate transmite principalele mesaje într-o manieră emoţionantă. Astfel, avantajele majore ale magazinelor noastre sunt surprinse într-un mod original şi distractiv, subliniindu-se, ca întotdeauna, caracterul distinct al mărcii Hornbach”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.
În România, campania a debutat la sfârşitul lunii martie. Aceasta se va desfăşura atât pe posturile de televiziune naţionale, cât şi pe outdoor şi online. Realizată în Germania de către agenţia Heimat, ea se adresează atât consumatorilor de sex masculin, cât şi celor de sex feminin, fiind implementată în toate ţările în care activează Hornbach: România, Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia şi Suedia.