Când eram copil, îmi amintesc că îmi doream să lansez un program prin care fetele și femeile cu o situație materială precară să poată să de bucure de servicii de styling și îngrijire și să se simtă astfel tot mai frumoase. Nu știu de ce, dar observam o mână crăpată de muncă sau frig ori un păr ce nu mai fusese tuns sau vopsit de ceva vreme. Și mă întristam. Mă întristam pentru că îmi doream ca lumea să fie mai frumoasă, mai bună și mai ușoară pentru toți. Încă îmi mai doresc aceste lucruri.
Programul încă nu l-am pus încă în practică, dar mă bucur să aflu că Henkel România, lider global pe piața bunurilor de larg consum, a lansat o caravană prin care oferă persoanelor mai puțin norocoase ocazia de a se răsfăța, chiar și pentru câteva ore. Dar rezultatul și bucuria transformării vor dura mult mai mult de atât.
Caravana ”Descoperă-ți frumusețea” – un proiect de responsabilitate socială ce vizează patru localități din județul Constanța: Cumpăna, Cobadin, Corbu și Lumina – cuprinde activități de informare legate de igiena și înfrumusețarea părului. Concret, în fiecare localitate în parte se desfășoară sesiuni de hairstyling cu stiliști și voluntari din partea Asociației Împreună Pentru Viitor Constanța, pentru câte 40 de fete și femei selectate împreună cu autoritățile locale și reprezentanți de la asistența socială. În cadrul coaforului mobil, acestea primesc un tratament complet de înfrumusețare a părului și beneficiază de sfaturile stiliștilor, de materiale informative și de produse cadou.
Miza proiectului este să ajute cât mai multe fetele și femeile să capete încredere în frumusețea lor și să descopere modul în care își pot îngriji părul prin folosirea unor produse cu performanțe profesionale.
”Credem că fiecare femeie este frumoasă, important este să-și descopere propriile nevoi și să adopte cele mai potrivite produse propriului stil, astfel încât să își evidențieze atuurile și să se pună în valoare. ” – Gabriel Barbu, General Manager, Divizia Beauty Care, Henkel Romania
Pe 10 octombrie a avut loc prima activare, în localitatea Cumpăna. Urmează Cobadin, pe 17 octombrie, Corbu, pe 24 și Lumina, pe 31 octombrie. Localitățile au fost selectate alături de partenerul local, Asociația Împreună Pentru Viitor Constanța.
Îngrijirea părului – unul dintre cele mai vechi ritualuri de înfrumusețare – este și astăzi un element central în rutina de înfrumusețare și un simbol al feminității și senzualității. Brandul Schwarzkopf din portofoliul Henkel România este partener de încredere al femeilor în rezolvarea problemelor ce țin de igiena și frumusețea capilară. El propune o paletă largă de produse, de la soluțiile de îngrijire adaptate fiecărui tip de păr, de la Schauma, până la tratamentele de reparare, de la Gliss, la soluțiile de colorare, de la Palette și la produsele de styling , de la Taft.