Brico Dépôt lansează Catalogul 2016, un proiect unic și o premieră absolută în peisajul DIY din România, fiind primul și singurul catalog de acest fel de pe piață.
Din 6 mai, meșterii – profesioniști sau amatori aflați în căutarea unor soluții avantajoase pentru construcții, amenajări și renovări – vor găsi la toate depozitele din țară 10.500 de produse expuse în 320 de pagini.


Sursă foto: Brico Depot
Interesant:
În realizarea acestui proiect au fost implicate 5 echipe (în total 70 de oameni). Acestea au primit 60 de brief-uri și au lucrat 250 de zile, adică 2.500 de ore dedicate proiectului. În acest timp au corectat 1.920 de pagini și au băut 35.000 de cafele. 🙂
Rezultatul? 400.000 de copii din cel mai complex catalog ieșit vreodată pe piață. Pentru tipărirea lui s-au folosit 222 de tone de hârtie (adică 25 de tiruri) și 6.500 kg de cerneală.
Alături de varianta tipărită, clienții au acum ocazia de a regăsi informațiile din catalog și online, prin aplicația mobilă BRICODEPOT, disponibilă pe Android și IOS.
Odată cu această premieră, Brico Dépôt inițiază un nou stil de conversație cu consumatorii: unul mai uman, mai apropiat, mai familiar. Clienții vor fi surprinși de o experiență îmbunătățită la raft, dar și de noua imagine Brico Dépôt: actori de comedy Mihai Bobonete și Adrian Văncică.
”Catalogul Brico Dépôt 2016 este un proiect ambițios de care suntem foarte mândri. Ne dorim ca acest catalog special să devină un reper pe piața de bricolaj și un prieten de nădejde pentru toți clienții noștri. Iar acesta este doar începutul. Scopul nostru, pe termen lung, este să creăm o tradiție în redactarea catalogului an de an, astfel încât oamenii să-l aștepte cu nerăbdare în fiecare primăvară.” – Christian Mazauric, director general Brico Dépôt România
Lansarea Book 2016 marchează și o schimbare de concept în depozitele retailerului.
”Ne-am dorit și am căutat să ne pliem pe nevoile consumatorilor, astfel că am găsit modalități creative de adaptare a conceptului global la specificul pieței locale. Am schimbat radical abordarea și am început să ne concentrăm mai mult pe zona de servicii și pe crearea unei legături mai apropiate cu cei care intră în depozitele noastre.” – Christian Mazauric, director general Brico Dépôt România


Sursă foto: Brico Depot
”Suntem onorați să fim alături de profesioniști și particulari, ca vectori de imagine ai Brico Dépôt. După cum știți, românul se pricepe la toate și când nu se pricepe improvizează. Brico Dépôt înlătură improvizația și îți dă tot ce-ți trebuie ca să iasă treaba bine. Profesioniștii Brico Dépôt se trezesc de dimineață, au prețuri mici și-ți livrează marfa pe șantier. Acestea sunt motivele pentru care am răspuns cu inima deschisă propunerii Brico Dépôt. Cine nu-și dorește parteneri cu astfel de calități!” – Mihai Bobonete, actor
Mai multe știri despre campaniile și promoțiile retailerilor din țara noastră, în special din sectorul de Do-It-Yourself (DIY) găsiți în secțiunea Who is who în România.
Dacă v-a plăcut articolul, distribuiți-l și cu prietenii.