8 zile de prețuri speciale și oferte personalizate, asta propune clienților săi Roche Bobois în perioada 10-17 octombrie 2015. Lider mondial în retail și design de mobilier și decorațiuni de lux, compania franceză oferă discount-uri atât la colecția de primăvară-vară, cât și la cea de toamnă-iarnă, în care principala temă este “Experienţa”, exprimată prin motive grafice şi geometrice.
Ne-am dorit ca prezenţa unor biblioteci precum Helis by Philippe Bouix sau Pollen by Sacha Lakic să provoace senzaţii puternice la nivel vizual. Aceasta este experienţa pe care vrem să o oferim clienţilor noştri: depăşirea aşteptărilor, stimularea sentimentelor şi stabilirea unui dialog între designer şi client – Nicolas Roche
Una din tendinţele noii colecţii este confortul, redefinit de cele mai multe ori prin piese moderne. O canapea trebuie să fie multifuncţională, să poţi să te uiţi la televizor, să citeşti sau să lucrezi pe laptop.
Azi ne interesează confortul: felul în care arată o canapea trebuie să ne facă să ne dorim sa stăm pe ea. Canapeaua Octet by Roberto si Maurizio Manzoni Tapinassi, de exemplu, arată ca o pernă uriasa. – spune Nicolas Roche.
O altă tendinţă prezentă în noua colecţie se numeşte Fifty/Fifty şi include piese inspirate din anii ’50, dar care au un aer contemporan: scaunul Tempus by Simon Reynaud sau masa de dinning Lieto by Roberto Tapinassi si Maurizio Manzoni.
Iată câteva modele:
Dacă v-a plăcut articolul, distribuiți-l și cu prietenii!