Centrul comercial din sudul Capitalei, Sun Plaza, intră într-o nouă etapă: 25 de magazine noi deschise cu prilejul finalizării etapei a doua a lucrărilor de remodelare realizate de S IMMO AG. Zona reconfigurată are 5.500 mp și va fi accesibilă publicului larg începând cu data de 28 septembrie.
Noile magazine sunt dispuse pe două niveluri și includ branduri precum Lego și Forever 21 (aici vor avea cele mai mari magazine deschise în România), buticul Men’s Cave (cu prima prezență într-un centru comercial), LC Waikiki, Pepco, NYX, Pandora, MAC, Sabon sau Melkior. În Sun Plaza se va regăsi și cafeneaua Gloria Jeans, dar și o varietate de spații de servicii, precum frizeria pentru copii Dolphy sau o reprezentanță RCS & RDS.
”Sun Plaza este schema de retail dominantă în partea de sud – est a Bucureștiului. Prin investiția în acest proces de remodelare vom duce experiența de shopping din cadrul Sun Plaza la următorul nivel și îl vom transforma într-un centru comercial atractiv pentru toți locuitorii Bucureștiului”. – Friederich Wachernig, membru al consiliului de administrație S IMMO AG
Procesul de reconfigurare al Sun Plaza s-a făcut în trei etape ce au durat în total 24 de luni, fără a fi întreruptă activitatea chiriașilor prezenți și păstrând calitatea experienței de cumpărături la un nivel ridicat. În prima fază s-au creat noi spații comerciale și au fost remodelate unele deja existente pentru chiriași ancoră precum Altex, Terranova, H&M, C&A, Bebe Tei, Autograf și O’Bag. De asemenea, a fost remodelat și extins și pasajul de acces către stația de metrou Piața Sudului.
Deschiderea celor 25 de magazine va fi însoțită de instalarea mai multor lucrări de artă contemporană realizate de către designerul austriac Peter Kogler, artist cu recunoaștere internațională și unul dintre pionierii artei generate pe computer. Acesta a realizat o cascadă luminescentă cu o înălțime de 18 m, ce cântărește mai bine de o tonă. De asemenea, Kogler a realizat și o grafică artistică pentru tunelul de acces care face legătura cu stația de metrou.


Sursă foto: Sun Plaza


Sursă foto: Sun Plaza


Sursă foto: Sun Plaza
Decizia S IMMO AG de a îmbunătăți oferta Sun Plaza a fost luată în ton cu tendințele actuale din piața de retail.
”Tendințele arată că oamenii aleg locurile unde își petrec timpul în perfectă concordanță cu modul în care doresc să arate viața lor. Sun Plaza are cele mai bune ingrediente în acest sens. Fiind singurul mall din România cu un acces direct la metrou, integrând unul dintre cele mai mari hipermarket-uri din București și având un mix echilibrat de spații de retail, de servicii și relaxare, Sun Plaza are un potențial semnificativ de a deveni o opțiune de top pentru vizitatori și pentru cumpărători”. – Răzvan Iorgu, managing director CBRE România, compania care asigură administrarea Sun Plaza
Câteva informații despre piața de retail
Într-un procent semnificativ, consumatorii români preferă centrele comerciale de mari dimensiuni, arată studiilor CBRE. Astfel 70% dintre aceștia aleg astfel destinații, cu mult peste media europeană ce se situează la 47%. Vizitatorii sunt atrași mixtul de clienți, dar și de restul activităților disponibile acolo. 40% dintre consumatori consideră că opțiunile de divertisment reprezintă principalul factor de alegere a unui centru comercial.
Sun Plaza are pentru al treilea an consecutiv un grad de ocupare de 100%, iar din noua aripă 90% din spațiu este deja pre-închiriat.
La final, procesul de reconfigurare se transpune în adăugarea a 11.000 mp de spații noi de retail și de relaxare și remodelarea a aproximativ 9.000 mp de spații de retail existente, rezultând 40 de magazine și spații comune.
Reconfigurarea Sun Plaza este concepută de către arhitecții și inginerii din ATP Viena, una dintre cele mai importante companii de proiectare integrată. Contractantul local desemnat pentru lucrările de construcție este Bog’Art, cea mai mare companie autohtonă de construcții, iar coordonarea proiectului este asigurată de către Optim Project Management.
Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza reprezintă cea mai importantă schemă de retail din partea de sud-est a Bucureștiului, având o suprafață construită de 208.000 mp (patru etaje, două destinate exclusiv cumpărăturilor și cu o parcare subterană cu 2.000 de locuri). Centrul comercial este deținut de către S IMMO AG și administrat de către CBRE Romania.
Dacă articolul ți-a fost util, distribuie-l și cu prietenii în orice formă dorești.